Lietuviškas kinas triumfuoja ne tik kino teatruose, bet ir televizijoje

Valentinas vienas

Šventinį savaitgalį žiūrimiausios televizijos TV3 programos perlai, preliminariais TNS LT duomenimis, stipriai išsiveržė reitingų lentelėje lyginant su artimiausio konkurento programa.

Meilės dieną, penktadienį, TV3 žiūrovai vakarą rinkosi leisti su jausmingu filmu „Dama ir valkata”, atskleidusiu istoriją apie meilę, kuri nepaiso visuomenės normų. Filmas prie ekranų pritraukė net 28,7 proc. visos žiūrovų auditorijos, kai tuo metu rodytą konkurento programą rinkosi tik 22,9 proc. Finansiškai aktyvi žiūrovų auditorijos dalis (15-49 m.) šiam filmui buvo visiškai neabejinga – ją per TV3 žiūrėjo net 42,5 proc. šios žiūrovų auditorijos, o konkurentų programai atiteko vos 14,7 proc.

Po šio filmo, TV3 Valentino programą papuošė kitas – lietuvių filmas „Valentinas vienas”. Jį penktadienio vakarą žiūrėjo net 23,6 proc. visų žiūrovų auditorijos, ir net 40 proc. finansiškai aktyvios auditorijos dalies. Atitinkamai konkurentų programą tuo metu stebėjo 20,3 proc. visų ir vos 14,4 proc. 15-49 m. amžiaus žiūrovų.

Įkaitusi savaitgalio programa išliko ir sekmadienį. Kraują kaitinantis įspūdingasis projektas „Šuolis” ir vėl švytėjo pergale, purslais aptaškydamas konkurentų programą. Antroji „Šuolio” laida prie ekranų pritraukė net 28,6 proc. visų žiūrovų, palikdamas artimiausiam konkurentui vos 11,3 proc. šios auditorijos dalies. Dar įspūdingesnis atotrūkis buvo finansiškai aktyvių žiūrovų grupėje – TV3 čia susižėrė net 36,9 proc. žiūrovų, o sekantis reitingų eilėje konkurentas vos 10,6 proc.

Antroji projekto „Šuolis” laida žinomiausioje televizijoje internete TV3 Play taip pat jau peržiūrėta 42 000 kartų, o nuo pat pradžios šis šou jau surinko virš 170 000 video peržiūrų.

Savaitgalio programą vainikavo įspūdingas, Lietuvos grožio ir jausmų kupinas filmas „Tadas Blinda”, sublizgėjęs ne ką prastesniais reitingų rezultatais. Šventinį vasario 16-osios vakarą šiuo filmu grožėjosi net 26,9 proc. bendros žiūrovų auditorijos, o artimiausio konkurento programą stebėjo vos 16 proc. Atitinkamai 15-49 m. amžiaus žiūrovų grupėje žiūrimiausiai televizijai TV3 teko 32,7 proc. auditorijos dalies, antriems eilėje konkurentams paliekant tik 19,3 proc.

TV3 – jau 10 metų žiūrimiausia televizija Lietuvoje!

Šaltinis: tv3.lt